Overslaan en naar de inhoud gaan

Digitale verzending

Hienfeld biedt assurantiemakelaars en -tussenpersonen de mogelijkheid om digitaal polissen en nota’s in uw digitale postbus te ontvangen.

Als u de verzending naar uw klant zelf verzorgt, dan krijgt u de originele polis met bijlagen (zoals voorwaarden). Deze documenten worden dan niet meer via de fysieke post verstuurd. U kunt dit digitaal doorsturen naar uw klant. U heeft dan tevens een origineel voor uw eigen digitale archief.

Als Hienfeld de verzending van de originele documenten aan de klant verzorgt, dan krijgt u een digitale kopie die gelijk is aan het origineel. Dit kunt u verwerken in uw eigen digitale archief of klantportaal.

Hoe weet u dat er digitale post voor u is?
Hienfeld maakt gebruik van het TIME postbussysteem van Solera (via een EMS-nummer).
Dit is een beproefd platform voor het veilig uitwisselen van documenten en berichten tussen verzekeraars en adviseurs.

Als uw softwarepakket reeds de digitale postbus verwerkt, dan zullen de berichten van Hienfeld automatisch meegaan. Dit vereist geen extra inspanning.

Verwerkt uw softwarepakket geen digitale berichten uit de TIME postbus, dan krijgt u een email notificatie van Solera als er berichten klaar staan. Deze kunt u eenvoudig uit de digitale postbus ophalen.

Heeft u reeds een aanstelling bij Hienfeld en een EMS-nummer en wilt u de polissen digitaal ontvangen, neem dan contact op met
Gerda Beijer
020 5 469 405
gerda@hienfeld.nl

Heeft u nog geen digitale postbus of bent u uw inloggegevens vergeten?
Neem dan contact op met Solera via service@solera.nl of op werkdagen via telefoon 088-600 64 00 optie 3.